-
Amanda Mir

Amb les Pràctiques Restauratives he comprovat mes d’una vegada, la capacitat que tenen els i les alumn@s d’ empatitzar millor entre ells/elles, d’ésser més sincers,d’anticipar les necessitats dels altres abans que les pròpies, de millorar les relacions.Tenint present que la convivència a l’aula i al centre es tornar mes autèntica, donat la gran quantitat de…
-
Mica Garau López

-
Present Ortiz Far

Moltes vegades a les escoles relacionam cercles amb resolució de conflictes, però va més enllà. És una eina potent que crea vincles i sentiment de pertinença a una comunitat. És una eina totalment INCLUSIVA, on es parla des del respecte, l’empatia, la responsabilitat i que ajuda a reconstruir relacions.
-
Francesc Melià Barceló

-
Betlem Mora Capó

Els principis restauratius m’acompanyen i guien les meves relacions personals i professionals. Per mi és essencial el primer principi, tothom té una perspectiva pròpia, única i valuosa sobre qualsevol situació donada i cal oferir l’oportunitat d’expressar-la i de sentir-se escoltat/da de forma restaurativa.
-
Dolors Lafarga Alfonso

Les Pràctiques restauratives ens permeten crear vincles positius amb els altres i així fer comunitat. Escoltar els altres i sentir-nos escoltats, reconeguts i respectats. Poder expressar les nostres necessitats de manera assertiva. Cada persona és responsable de la seva realitat i té les eines per resoldre les dificultats que sorgeixen.
-
Blanca Moll Benejam

-
Marta Escoda Trobat

Els principis restauratius, el meu credo: cadascú té una visió única i valuosa; els pensaments influeixen en els sentiments i ambdós en les accions; les nostres accions afecten qui ens envolta; amb les necessitats cobertes per oferir el millor; són les persones afectades per un conflicte qui l’han de resoldre.
-
Anabel González Vallés

Col·laborar perquè les persones incorporin estratègies per parlar de manera més afectiva i també efectiva, i veure com s’estableixen relacions més positives i humanes, m’encanta!!!. Emprant les expressions afectives tot d’una veiem que l’altra persona no se sent jutjada, ni atacada i es mostra més oberta a la nostra petició.
-
Laura Ortiz Sola

